fredag 25 mars 2016

Detta är en del av det jag håller på med

Mitt korsstygnsbroderi, hälften är klart

Tänkte göra alla ur boken, har kommit till 38

Smitten, är på näst näst sista delen. Till varje stor del som är 12 st (och varje del består av 3 små delar från början) ska det sys fast 3 bitar (som de uppe i högra hörnet) på.


näst sista delen, som ska bli 6 st halva bitar (av modellen lite större)

Min knypplade halsduk som är gjord ca 1/3 av


Sjalen Somra, tror att det kanske är gjort hälften på

Och tröjan till svärsonen, detta är bakstycket, resten är kvar.

 QP:s mysteriekvil, ledtråd 9 (idag kom ledtråd 14 ut) så jag ligger lite efter

Sen ska tilläggas att jag stickar, väver och syr på lite julklappar som jag inte kan visa här.

Förstår inte när folk säger att dom har tråkigt och inte har något att göra, hur tusan är det möjligt.
Finns ju hur mycket som helst som jag skulle vilja göra,
 men inte har tid med eller en kropp som säger ifrån att göra.

Inga kommentarer: