måndag 5 augusti 2013

Fattigskogen

Så var det då dags igen för årets upplaga av sticklägret i Fattigskogen.
Njöt lika mycket som förra året och längtar redan tillbaka. 















Lotteribordet 












Djup koncentration när Dödergök lär VisaLisa att virka African Flowers 




Pimpning av dörrstoppen 



Mysteriestickning som var en tävling blev stickade hus som sedan blev vimplar 



Paulina jobbar på en neonatalavdelning där dom delar ut såna här fina bläckfiskar
Dessa blev tillverkade på plats


Fyra års souvenir från deltagare.

3 kommentarer:

Mellvi sa...

Härliga bilder på stickgänget o fin natur, förstår att du trivdes o vill tillbaka :) kram

Manduzana stickar sa...

Vilka härliga bilder du har tagit! Jag längtar också tillbaka redan.

Visa Lisa sa...

Vilka härliga bilder! Och jag längtar också tillbaka... :/
Och så undrar jag om jag får låna koncentrationsbilden när jag virkar? Med cred till fotografen så klart :D