söndag 30 juni 2013

Stora Knyppeldagen i Vadstena

 Ja jag var där i år också. Det är som ett gift :)

 Denna bild är från en av kurserna där dom knypplat med metalltråd och sedan lyckats lägga in i glas. Verkligen helt fantastiskt


Utställning i Gottfrid Larssongården




Även en utställning om knyppling och frimärken





Prova på att knyppla modell stort



Knyppelgillet i Skåne har som vanligt gjort en fantastisk grej.
Denna gång har dom knypplat ett hjärta som säljs till förmån för hjärt och lungsjuka.
Dom sålde även mönstret.



Fika vagnen (en viktigt del av dagen)



Pelle-vantarna är klara, jag blev riktigt nöjd.




Ha läst klart denna bok, är ju verkligen ingen fotbollsentusiast, inte ens lite grann, men har hört mycket bra om denna bok. 
Så jag fick låna den av en vän, och jag måste säga att den fick mig att ändra uppfattning om Zlatan. Riktigt bra och intressant bok. 

Inga kommentarer: