måndag 10 september 2012

En Helg för alla sinnen


Har jag varit på i helgen i Granhammar, eller Garnhammar som en del döpte om det till.
Karin, Håkan, Catarina och Marie hade gjort ett underbart jobb inför denna helg.
jag låter bilderna tala för sig själva, men med lite förklaringar bara.
(Och ni ska veta att vi åt massor men jag hoppar över dom bilderna)





De övernattande gästerna fick åka häst och vagn till sina stugor




Ulrika med sin stickförvaringspåse :)
















Färgningskurs






En av många nya bekantskaper som gjordes i helgen, men denna gjorde mig extra glad.













Ostskola



Vi fick smaksätta egen färskost



 Underhållning



Och så lilla Gustav som hade koll på oss hela helgen



6 kommentarer:

Snygging sa...

Åh va mycket härliga stickhänder!

sjusoverskan sa...

Hej!

Fina bilder och vad jag kan förstå, en underbar helg!

Kram Inger

Emmas dagar sa...

Vilken härlig helg!

Annuska sa...

Det skulle vara förbjudet att lägga ut såna härliga bilder. Avis !!!
Kram

Anneli sa...

Vad härligt vi hade det! Och det var verkligen spännande att färga garn!

Anneli sa...

Vad härligt vi hade det! Och det var verkligen spännande att färga garn!