måndag 16 juli 2012

Nu har vi firat

min käre man och jag. 
Och ett kort blev också taget, inte speciellt smickrande men så är det. 
Man blir äldre vare sig man vill eller inte och personligen så har jag inget emot att bli äldre.



Lite mer stickat blir det nu och mer ska det bli eftersom det snart är dags för stickläger i Fattigskogen. 
Och dit längtar jag verkligen, även om jag som så många andra (har jag läst) har ångest över vad jag ska ha med i stickväg.

Men så här långt har jag kommit på Lavaletten


Och så har jag börjat med en Mysteriesjal på Ravelry



Har även hakat på Ulrikas Fotoutmaning, kan vara kul att prova på. Förra gången fegade jag.


Dagens bild blev då taget UPPIFRÅN då Amalia dricker vatten



1 kommentar:

heidi sa...

det är tacksamt med husdjur när man deltar i en fotoutmaning:)