söndag 27 maj 2012

Stickdag i Kopparberg

har jag varit på idag. Det var jättetrevligt. Vi var i ett Församlingshem och denna hängde på väggen.







Garnstumpan var där och sålde garn och stickor.





Träffade Annuska igen med sin spinnrock och jag blev ännu mer sugen att prova. 
Det verkar vara så rogivande.



Var tvungen att ta en liten promenad till Ljusnarsbergs Kyrka som ligger mitt i Kopparberg för att fotografera lite. Jag och min man gifte oss där för 30 år sedan, just för att den är så vacker.




2 kommentarer:

Stickeri Stickera sa...

Hej, kul att träffas idag. Vet du var man kan få tag på enkla knyppelmönster? Jag köpte en knyppelbräda på loppis i vintras men har inga mönster och har inte knypplat sen jag var 13-14 år och fick prova i skolan.
/Paulina

Knyppeltanten sa...

Jag har mailat dig.