måndag 13 februari 2012

Fattigskogen


Jag ska åka på stickläger, och jag verkligen längtar tills dess.


Cypressjalen är klar och invigd, den är fortfarande stor men vacker, och jag tror bestämt att kärleken till den börjar komma.
Fast jag har inga bra bilder på den (än) ni får hålla till godo med denna tråkiga bild.


Västen är också klar, men helt fel storlek (den också, fast för liten), ska jag dra ihop den framtill med en knapp eller dylikt, så åker tuttarna ut genom ärm öppningen.

Men den ska jag repa upp och göra om, för jag tycker modellen är snygg.


I kväll var jag på stickcafé i Granhammar, där det var besök av Thomas Kvist. Han berättade lite om sin garner och design. Det var som vanligt väldigt trevligt.


4 kommentarer:

Camilla sa...

Åh jag längtar efter att få tillbringa de där dagarna i Fattigskogen med dig, puss på dig.

Unknown sa...

Mi to!

Smycka sa...

Vill åxå åka på stickläger! *avis* Fin sjal och väst i alla fall. Hade varit intressant att lyssna på honom. Ha det bäst! =o)

Emilia sa...

Cypressjalen blev ju jättesnygg!!