torsdag 24 februari 2011

Syfestivalen slut


och hem följde två 100 grams härvor med Italiensk Merinogarn, 1500 meter per härva, här ska göras sjalar (någon gång).


Fick även med några beskrivningar på kvastskaftvirkning, fanns som workshop på dagarna, men jag hann ju inte gå på det. Fast jag har stickat färdigt 1 mudd med den metoden.



Var på stickcafé igår och höll på med mudden och fick kommentaren, VIRKAR DU. Ja som sagt, det är inte min grej men måste ju prova.






Har även stickat klart en rosa mössa som kära vännen på Konditori Vasa har beställt och eftersom han tjatar på Camilla också så ska hon fixa till dekorationer till den.



Herman växer och tar sig stora friheter nu. som att hoppa upp på husses ben och klättra medans husse har händerna upptaget med annat.



Hemsk bild på mig men han är så söt där han ligger så jag måste ju visa det ändå.


Liten möter stor.


Stisse är hemma och hälsar på och Exxa är så lycklig.



Inga kommentarer: