tisdag 13 oktober 2009

Sålt istället för att köpa

Det är vad jag gjort i helgen. Garn alltså, var till syfestivalen i Kista och hjälpte Garn & Vävmix i hennes monter. Det var jätteroligt. Med attans slut var jag när vi kom hem på söndag natt.


Däremot så köpte jag en massa mönster och oppps det var visst lite garn i mönsterpaketet med en spetsstickad poncho gjord av Triinu.

(Blogger vänder på bilden hela tiden)











Eftersom jag varit borta så har Exxa varit med Marina på jobbet, hon jobbar med ett hunddagis.

Exxa och hennes stora kärlek Zeke har varit i samma box, sovit ihop, lekt ihop och ätit i samma matskål. Dom kunde inte bestämma sig för vilken skål som var bäst utan sprang fram och tillbaka hela tiden till varandras skålar, vilket slutade med att dom fick äta ur samma.

Tålmodig grabb får jag lov att säga.

2 kommentarer:

Ylva Kangedal sa...

Skönt att du är välbehållen hemma igen ! Vila dig ordentligt .......
om du kan !
Kram Ylva

Hugomamma sa...

Då pratade jag nog med dig i söndags eftermiddag.
Jag beklagade mig för att förra årets mössa blev för stor och skänktes till Stadsmissionen...
Kul med mässa!