måndag 21 september 2009

Knyppla baklänges

det får man göra när man gör fel eller blir missnöjd med resultatet.

Jag började ju på änglar till ett ljusglas för ett tag sedan men upptäckte att jag satt den på fel dyna. Nu har jag satt den på en annan dyna och tog med den på kamratcirkeln ikväll. När jag höll på med första ängeln så tyckte jag att det blev fullt, men vi var några som tittade och diskuterade lite över ängeln och jag beslutade mig för att fortsätta och se hur det blev. Men när ängeln var helt klar gav jag upp och knypplade baklänges istället. Det såg för hemskt ut och jag vet att jag skulle retat mig tokigt på den om den skulle vara kvar.

Så som ni ser så är jag tillbaka på samma plats som jag var förra gången jag visade den vilket var den 5 september.


Men den ska bli klar till slut.
Var och mätte jubileumsbandet som jag knypplar på, det är 160 cm långt, behöver alltså knyppla minst lika mycket till.

Har stickat 2:a delen av Bella klart.

Inga kommentarer: