söndag 27 september 2009

Godisväska

Marina fyllde 20 år igår och en av sakerna hon önskade sig var en "lökväska" fast i rött och svart. Jag gjorde en sådan åt henne och fyllde den med godis. Det blev uppskattat.



Eftersom vi är en ganska stor släkt så var det en del folk här igår, så idag har varit en slappardag framför tv:n. Har då hunnit sticka del 3 av Bella



Har fått en utmärkelse av Smycka vilket glädjer mig. Men jag tänkte inte skicka den vidare utan låter alla er som läser min blogg få ta åt er äran och svara om ni vill, men tala gärna om för mig om ni gjort detta, så att jag kan få läsa.

Mina 10 sanningar om mig själv är


  • Familjen betyder ALLT för mig
  • Tycker väldigt mycket om djur
  • Kan inte sitta still utan att ha något i händerna
  • Förstår inte ordet vila
  • Har dåligt minne
  • Gillar inte falska personer
  • Har svårt för att säga nej
  • Oroar mig för mycket
  • Vill mer än jag kan
  • Sist men inte minst, har väldigt svårt att lyssna på min egen kropps signaler.

ojoj, det var kanske lite för ärligt men det kom rakt från hjärtat medans jag skrev.

Inga kommentarer: