torsdag 27 augusti 2009

Vart tusan tar tiden vägen?????

Dagar och kvällar bara försvinner och jag tycker inte jag hinner göra något. MEN när jag väl tänker efter så har jag ändå hunnit en del.

Den Blomstertid sjalen är klar men inte blockad, får vänta några dagar med det. Den är stickad i Grignasco Merinosilk och stickor nr 3,5.



Jag har även hunnit sticka en mössa som modell med ett roligt garn som heter Toy Hit och stickor nr 4.



Sen var jag till Garn & Vävmix och hjälpte till en dag och framåt kvällen kom Håkan dit också.
Medans jag och Katarina fixade garnerna så tog våra kära makar och mannekängade lite.



Och idag har hela familjen varit på Ny Invigning av Mariebergs Centrum. Marina hittade en klänning för halva priset som hon efter mycket velande köpte för att ha till sin 20-års fest.


Till sist en bild på vad Håkan och hans jobbarkompisar i Norge gör på söndagar när dom är lediga

1 kommentar:

Smycka sa...

Jättesnygg sjal och fin mössa. Modellerna var ju SÅ bra! *hihi* Klänningen var jättesöt, hälsa dottern det! Hon var jättefin i den! =o)