måndag 27 juli 2009

Renoveringen av badrummet.....


är påbörjat.

Håkan och Johnny sliter hårt, eftersom detta jobb inte är något för mig så ser jag till att sköta servicen med mat, dryck osv. Man märker vad bra man har det egentligen. Vårt badrum ligger utanför våra sovrum men nu så måste vi gå ner 1 trappa till nedervåningen för att gå på toan, vilket är JÄTTEJOBBIGT mitt i natten, likaså måste vi gå ner i källaren för att duscha i den provisoriska duschen. Och för att komma ner i källaren så måste man gå ut. Allt fungerar egentlligen bra men är attans så tråkigt. Det här är enda gången man är glad över att ha ett litet badrum.














men som sagt jag hinner sticka några varv emellanåt, så nu är julirutan klar. Stickad med Vikings Superwash.



I lördags tog vi en dag "ledigt"
Håkan och Johnny åkte på bågskyttetävling

Ludde, Johnny, Lisa

Jag och Marina var på hundmassagekurs




Tänkte försöka sticka lite på "Den blomstertid" sjalen nu.

1 kommentar:

Carina sa...

Nu när du lärt dig lite massage så kanske vi kan träffas. *ler* Det ser så underbart ut på bilden med huvudmassage.

Ibland är jag väldigt glad över att vi bor i en hyreslägenhet. T ex när jag ser ditt badrum. Men å andra sidan blir det nog jättefint när det blir klart. Och större boyta skulle jag ju inte tacka nej till.