tisdag 23 juni 2009

tiden går för fort

Snart dags för att åka hem men det känns som om jag skulle behöva vara kvar i minst en vecka till. Fast samtidigt längtar jag hem till barn och djur och framförallt min egen säng.

För er som vet att Johnny skulle köra upp idag så är det inställt pga sjukdom på uppkörningslärare, ny tid på måndag.

Har inte haft så stor lust med stickning men kommit lite längre på sockan ändå.



Istället har jag läst böcker.



Sen har vi varit ute och åkt lite, detta är utsikten från en rastplats. Har ingen aning om var den låg för det är bara en massa slingriga vägar hit och dit.



Och så här ser det ut där vi/dom bor, en folkhögskola som tydligen har inriktning på estet, dans och sådant.


Hittade blommorna som jag fick på midsommarafton, dom hade blåst ner under ett bord.



Killarna som var ute och fiskade även i söndags fick naturligtvis fisk men även dessa vackra sjöstjärnor. Dom tänkte torka dom.



Inga kommentarer: