lördag 27 december 2008

Lata dagar

Nu har vi haft ett par lata dagar, även om vi varit och hälsat på lite släkt så har det varit lugnt och skönt. Fast det är ändå skönt att det är lite fler helgdagar som man kanske kan tillbringa i soffan.

Har jobbat ikapp med Johanna Wallins julkalender, den var kul att göra, men eftersom jag inte är någon halsduksperson så känns det lite tokigt. Fick förslag att jag kunde göra en väska att ha när jag köper pain rich eller också sy vågrätta sömmar över den och använda som toarulles hållare. Den idén kanske jag använder.



Har även jobbat ikapp med Lillstickans julkalender, den blev desto roligar i slutresultatet.


1 kommentar:

Britt sa...

Så fin den blev, din stickpåse.
Jag har redan använt min.Vi har varit i Vännäs över Nyår och jag har stickat i bilen och även hos våra bekanta. Jättebra att nystanet ej rullar iväg överallt.