måndag 8 december 2008

Grått grått grått.....

Ja inte fick snön ligga kvar länge inte, även fast jag bor runt de blå bergen där det oftast snöar om det regnar i Örebro.

Har stickat klart en ny mössa åt Johnny, garnet heter G-B Hippy och är av 100% ull. Han blev jättenöjd.





Så här ser min julkalender ut från Johanna Wallin




Har även hoppat på
Lillstickans julkalender, tyvärr är den svår att fota eftersom jag tog ett ljust garn.



Har varit på knyppling också, fortsätter med min krubba MEN hinner inte bli klar med den till denna jul.


Sen har jag blivit utmanad av Carina med " 8 frågor". Här är min svar
8 Favoritprogram
Greys Anatomy
Morden i Midsomer
Så ska det låta
Diggi-loo


Har inte så många fler, tittar gärna på tv, men inte på något speciellt eftersom jag oftast har något i händerna att pyssla med
8 saker jag gjorde igår
Städade kattlådor
Vägde kattungar
Var på knyppling
Var till ett syskonbarn
Var till vänner
Handlade
Gjorde matsäck
Plockade iordning inför morgondagen (Tävling för Johnny)
8 saker jag ser fram emot
En helgresa tillsammans med Håkan och vänner
Att bli klar med alla måsten innan jul
Själva julen
Ledigheten tillsammans med familjen under helgerna
Lata dagar
Se några underbara filmer
Spela spel
Myspys
8 favoritrestauranger
Har faktiskt inga, äter sällan ute och gör jag det blir det en snabb lunch
8 saker på min önskelista
Slippa värk
Att det går bra för ungarna i livet
Tid för mer knyppling
Tid för mer stickning
Tid för mer läsning
Större hus
Städhjälp
Vinna pengar
8 personer jag utmanar

1 kommentar:

Carina sa...

Vad roligt att läsa dina svar. Mer tid verkar vara en vanlig önskan.

Hur stora är dina härliga kattungar nu? Ingen ny bild?

Kram
Carina