onsdag 31 december 2008

Ett år på bloggen

Ja nu har jag hållit på med bloggandet i ett år, och det har varit jättekul. Framför allt att följa andras bloggar och även träffa personerna som har bloggarna.
Ett år går fort och det händer mycket, både bra och dåligt.

Kvällen ska Håkan och jag tillbringa med goda vänner, vi ska äta gott

Vårt bidrag blev efterätten


och vi ska spela spel, vilket är jättekul.


Så det blir en lugn och skön kväll.

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER ALLA SOM FÖLJER MIN BLOGG

2 kommentarer:

Ylva Kangedal sa...

Gott Nytt År !
Tänk vad tiden går......

Carina sa...

God fortsättning på det nya året.

Jag firar nog 1 år om ett kort tag. Kanske borde kolla det. Jo det har varit jätteroligt tycker jag också. Både att läsa din och andras bloggar och skriva i min egen. Och så kommentarerna.

Kram Carina