söndag 30 november 2008

Workshop

Har blivit inbjuden av Mälarmaskan att få vara med på en workshop med Johanna Wallin som dom anordnat. Så jag tog min stickväska och åkte till garnaffären Nystvindan i Eskilstuna, min åkpartner blev tyvärr sjuk så därför åkte jag själv.

Det var super trevligt att träffa lite nya ansikten med samma intressen som en själv. Det var till och med några som kunde knyppla.

Och eftersom jag aldrig varit i den garnaffären så var jag ju bara tvungen att få gå och känna och klämma på lite olika garner som inte finns i affärerna i Örebro.

Naturligtvis slank det med lite grann hem också.


Häftet med julstickning av Johanna Wallin ingick i workshops avgiften.

1 kommentar:

Lena sa...

Vad det ser trevligt ut med stick-möte! Julstickningen ser också spännande ut.ser ut att vara minisaker.