söndag 16 november 2008

I väntans tider

I veckan var det bågskyttetävling i Hallsberg, då var detta gäng iväg och tävlade för Örebro



Har en viss förmåga att få röda ögon när jag tar kort på människor och har inget bra program för att ta bort det med, men kanske jag hittar något senare.

Har stickat ett gäng tomtar som jag gav bort i helgen när jag var ute och åt med goda vänner


Var även iväg på kurs med knypplingen i helgen, denna gång skulle vi brodera något ihop med bilden som vi knypplat sist. Som vanligt så blev det inte som jag tänkt utan lite annorlunda, men vad gör det.


Nu i veckan kommer jag och Marina ha skiftgång så att det hela tiden är någon av oss hemma. Amalia ska ha kattungar. Onsdag är den dag som är beräknad till men förra gången knep hon igen en dag tills husse kom hem från Norge och vi är lite rädda att hon gör samma sak igen och han kommer hem på torsdag. Vi får se hur det blir. Hon har i varje fall godkänt bolådan.


3 kommentarer:

Ylva Kangedal sa...

Tomten är jättefin ! Tack , nu har jag över 700. Håller tunnarna för Amalia , väntar med spänning jag också.
Kram Från oss

Carina sa...

Vad spännande med kattungar. Har ju också en liten kattfröken men hon har aldrig fått ungar. Frågan är om inte det är det bästa. Var skulle vi göra av dom?

Lycka till med blivande modern.

Din knyppling blir jag också väldigt nyfiken på. Har inte hittat någon knypplingsaktivitet här i Halmstad.

Lena sa...

Det var fina tomtar! Min son har börjat träna bågskytte o tycker det är jättekul. Undrar när det blir tävlingsdags för honom?