fredag 3 oktober 2008

Hunnit en del

Det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen, men sjukdomar och födelsedagar har gjort så att tiden inte riktigt räck till, fast å andra sidan hur ofta gör den det.

Marina har dekorerat sin hatt med en liten blomma, behövdes inte mer den blev jättefin.




Själv har jag knypplat klart 2 djur till krubban, har en förhoppning om att bli klar till jul, men vi får se.



Sen har jag beställt lite stickor, dom är en dröm att sticka med.



Har varit på en workshop med Sticka-Té där vi provade på dominostickning, det var kul men naturligtvis lyckades jag vända en ruta åt fel håll.



Sen så kom Syfestival igång med en mysteriestickning som jag hoppade på, garnet är Merino 7500 från Stäkets hantverk & design, det är lilamelerat även om det ser blått ut på bilden.



Oktober månads sockor Hourglass har jag också börjat på.


Har även varit ytterligare en tur till Ånge fast denna gång med Håkan, för att hämta hem Amalia.



Hon sover mest hela tiden sen hon kom hem.


Annars brukar dom flesta samlas när det vankas burkmat.




Men "gamla" Misse håller sig gärna på golvet och äter, han tycker det är för trångt på bänken, medans dom andra inte äter någon annanstans än på bänken.


Inga kommentarer: