måndag 22 september 2008

Lång resa


med en katt blev det när Amalia äntligen började löpa. Min kära far följde med och körde till Ånge fram och tillbaka över dagen, några kissepauser och matpauser blev det. På ett ställe i Ljusdal (tror jag det var) lånade jag toalett på en mack och blev glatt överraskad när jag klev in.





Det fanns toalett för både vuxen och barn. Kunde inte låta bli att fotografera.


Har lyckats få en envis förkylning så jag har hunnit sticka en hel del på min tröja, har börjat på ärmarna och det är sååååå tråkigt



Marina har stickat en mössa med förgarn. Hon älskar att göra mössor, hattar och halsdukar

Så här såg den ut före tovning


Och så här efter tovning



Nu ska den bara dekoreras lite.

I helgen hade vi besök av två av ungarnas kusiner som bor i Arboga



Och sen var Marina och Carl på en annan kusins dop
Här är hela den syskonskaran samlad




Själv satt jag i Rånnesta och knypplade för att visa upp vår förening.
Det var Stick & Virkdag där.


Hade sällskap av väninnor som stickade och sålde.


1 kommentar:

Ylva Kangedal sa...

Hej !
Tack för trevligt sällskap i helgen!
Hoppas du mår bättre nu .
Väntar med spänning att få höra om "den långa resan " gett resultat.
Kram ylva