fredag 8 februari 2008

Februari månads pulsvärmare klara

Nu har jag jobbat på kan ni tro, månadens pulsvärmare är klara. Hade den svenska beskrivningen eftersom jag är med i Stickaföreningen och det var nog tur, annars hade jag nog fått hålla på hela månaden.Jag använde Rowan Tapestry och Kido Lame.
Sen är även halsduken som var Johanna Wallins julkalender 2006 klar, den är stickad med Alpacka garn.

Väntar nu med spänning på att få nästa månads mönster på både sockor och pulsvärmare.

Har börjat med en Cape, fast det blir nog ett långtidsprojekt.




4 kommentarer:

Birgitta sa...

Dom vart sååå snygga...hoppas du mår lite bättre än sist så vi kan åka på slöjdcafe på tisdag...:o)
kram

Susilull sa...

Så fina pulsvärmare!! Underbara färger! Det där tapestry-garnet tilltalar mig mer och mer...

yvonne sa...

vilka vackra pulsvärmare....helt ljuvliga

Strumpstickan sa...

Så fina!